ســایــه روی دیــوار

اگـر بـهـشـت بـرابـر بـا هـمـنـشـیـنـی بـا شـمـاسـت مـن جـهـنـم مـیـروم

ســایــه روی دیــوار

اگـر بـهـشـت بـرابـر بـا هـمـنـشـیـنـی بـا شـمـاسـت مـن جـهـنـم مـیـروم

عشق و عاشقی در پیت

 

خروج

رهایی رهایی رهایی

چیز خوبیه اگه بخوای از دیگران فرار کنی نه از خودت

فکر میکنم دارم از خودم فرار میکنم نمیدونم واسه چی

واسه اختناق درون واسه این بغض توی گلوم

که دوست دارم بگم

میخوام داد بزنم

میخوام دیونه بشم

نه عاشق نیستم

اما عاشقی رو دوست دارم

میدونی عاشقی فرهنگ میخواد که من ندارم

اینایی رو میبینم که عاشق شدن و جنبه شو ندارن

حالمو به هم میزنن

مرگ منتخب

سلام

اگه قرار بود فردا بمیری

چی چوری دوست داشتی بمیری ؟

گیوتین ـ دار ـ سم ـ وان حموم ـ مرگ موش ـ قرص

جوراب داداش من ـ برق ـ شوکران ـ سکس با زن عباس اقا ـ ازدواج با من

البته این اخری شامل  حیوانات وحشی میشه

 

کاش میشد انتخاب کنید

کاش

 

انتخاب با شماست

به کجا روانه شوید به کدامین سو  

جهنم یا بهشت ... سیاه یا سفید ... گناه یا عشق

 

همگان باید بدانید مرگ پایان کبوتر نیست

نمیدونم به این بخندم یا گریه کنم

پایان کبوتر

ولی کو کبوتر

اینجا همش لاشخور میبینم

ز     نـــــــــــــــــــــــــــــــــد   گــــــــــــــــــــــــــــــــی

زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی

زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی

 زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی

زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی

زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی

زندگی زندگی زندگی زندگی زندگی

زندگی زندگی زندگی زندگی

زندگی زندگی زندگی

زندگی زندگی

زندگی

کلمه قشنگیه دوسش دارم

شروع . ادراک . پایان

 

بدین سان

اغاز میشود اوای زیبای زندگی یا به ظاهر زیبا

در طلب بعد جدیدی از زندگی در رکاب اسبهای شهوت و جنگ و انسانیت و

دین

این اخری از همش سخت تره

مطمئن هستم میدونید چی میگم

درخواست

زشت / کثیف / پست

یا شاید هم مظلومانه برای بدست اوردن زیبایهای به اصطلاح زندگی

نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه

هیچ وقت این یکی رو گدایی نکنید چون هیچ وقت چیز با ارزشی به گدا داده نمیشه

عشق رو میگم اره عشق

......پایان......

خواه دردناک خواه بی درد

من سیانور رو توصیه میکنم

البته هواستون باشه اشتباهی مرگ موش بهتون قالب نکنن

مطمئن باشید با این پایان به یک شروعی دیگر میرسم

نمیدانم چه شروعی ولی این را میدانم که نباید برای همه خوشایند باشد

به دنبال بهشت هم نباشید چون به هرکس برسه به ما

وبگردا نمیرسه

درود

.