ســایــه روی دیــوار

اگـر بـهـشـت بـرابـر بـا هـمـنـشـیـنـی بـا شـمـاسـت مـن جـهـنـم مـیـروم

ســایــه روی دیــوار

اگـر بـهـشـت بـرابـر بـا هـمـنـشـیـنـی بـا شـمـاسـت مـن جـهـنـم مـیـروم

به گوش باش

همین الآنی که واردش شدی! آن زمانی که همیشه منتظرش بودی همین الآن رسما وارد زندگی تو شد. فرصتی که امروز به تو داده می شود همانی است که سالهاست منتظرش هستی و سرانجام انتظارت به پایان رسید و این فرصت به تو هدیه شد.یادت میآید که خودت را چقدر برای این لحظه آماده کردی بودی!؟   

با خودت همیشه می گفتی وقتی وقتش برسد من غوغا به پا می کنم و به یکباره همه چیز را دگرگون می سازم!؟ مژده برتوباد که این زمان بزرگ همین الآن مقابل تو قرارداده شده است و از بسیاری جهات حتی خیلی بهتر از آن چیزی است که همیشه مجسم می ساختی!

مطممئنا استفاده موثر از این زمان نیازبه اندکی تلاش دارد اما مهم این است باکمی تلاش تو می توانی از دل چنین فرصتی طلایی بزرگترین گنجینه های زندگی ات رابیرون بکشی. خوشبحتانه تو هنوز برای دیدار با این فرصت طلایی و بهره گیری ازآن توان داری و هنوز چراغ عمر تو خاموش نشده است.

تو الآن می توانی با دانشی که قبل از این جمع کرده ای و با تکیه برتجربه هایی که داشته ای و همینطور دقت وتوجه و وسواس و تعهد و مسئولیت پذیری ازاین فرصت طلایی همین الآن ات بهترین بهره ها را ببری.  برخیز و بایست. گامی به سمت جلو بردار و فرصتی که از الآن به بعد دراختیار تو قرار داده شده را در آغوش بگیر.اکنون که این فرصت طلایی بر تو وارد شده است وقت آن است که تو هم حرکتی به خودبدهی و از این فرصت تا حدامکان بهترین استفاده را ببری.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام مرسی که نظر دادی......
شما ادم عجیبی هستید

سمیرا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ق.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام مرسی به من سر زدی......با تبادل لینک موافقی.؟
هنوزم از نظر من ادم عجیبی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد